tilbage
Hent billede
Af Stig Broström, Thorleif Frøkjær (2021)
Giver en teoretisk og metodisk ramme, som kan hjælpe pædagogen til både at reflektere over og skabe konkrete pædagogiske forløb. En pædagogisk praksis, der kan bidrage til, at børnene bliver bevidste om naturfænomener, klima og miljøspørgsmål
Detaljer
Type:
Bog
Format:
illustreret (nogle i farver)
Sprog:
dansk
Opstilling:
37.21 (Institutioner for børn i alm.)
Bidrag af::
ISBN nr.:
9788759339169
Udgave:
1. udgave, 1. oplag (2021)
Omfang:
137 sider
Forlag:
Samfundslitteratur
Målgruppe:
fagligt niveau, voksenmaterialer
Anmeldelse
Anmeldelse af: Pædagogik for bæredygtighed og science i dagtilbud
af Peter Hornbæk Frostholm
Dansk pædagogisk tidsskrift online, 2022, nr. 1, 2597-0224, Anmeldelse af: Pædagogik for bæredygtighed og science i dagtilbud
af Linda Ahrenkiel, Morten Rask Petersen (f. 1970-05-28)
MONA, 2022, nr. 2, 1604-8628, S. 77-79