Betal mellemværende
Hvis du har et mellemværende med biblioteket kan du betale via Odense Kommunes betalingsløsning "Betal din kommune".
Bemærk: Fra 1. september 2022 vil håndteringen af bibliotekets gebyrer og erstatninger overgå til Odense Kommunes fælles opkrævningsafdeling med betalingsmulighed via den nye fælles kommunale betalingsløsning ’Betal din kommune’. Se mere om skiftet til nyt betalingsystem.
Betaling via hjemmesiden
- Log ind på hjemmesiden.
- Vælg "Mellemværende" under "Min side"-menuen til højre. Her kan du se om du har mellemværende.
- Tryk på Gå til "Betal din kommune" for at betale.
Har du spørgsmål til rykkere og/eller brug for hjælp til betaling via betalingsportalen ”Betal din kommune”, kan du rette henvendelse til Opkrævning via Borgerservices kontaktcenter (Kontaktoplysninger og åbningstider kan ses på www.odense.dk/borger/borgerservice/aabningstider) eller på tlf.: 66131372.
Har du spørgsmål til, hvordan et gebyr er opstået kan du henvende dig til biblioteket.
Betaling via Bibliotekets mobil app
- Åben og login i Biblioteket-app'en
- Gå ind under "Mine materialer" og vælg "Mellemværender".
- Tryk på knappen "Betal" for at blive ledt videre til Odense kommunes betalingsløsning "Betal din kommune".
Ønsker du at betale kontant kan du ikke betale biblioteksgebyrer kontant hos Odense Bibliotekerne. Men du kan betale kontant ved at henvende dig i Borgerservice i Borgernes Hus. Husk at bestil tid.
Vi opfordrer dog til, at betaling så vidt mulig foregår via den nye fælles kommunale online betalingsløsning ’Betal din kommune’.